خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل فولاد مبارکه :

برنامه های اقتصادی دولت کشور را از رکود خارج می کند

گروه فولاد مبارکه اکنون تولید 50 درصد فولاد ایران را برعهده دارد و برای حفظ این سهم بازار، در برنامه میان مدت خود دست یابی به تولید 12 میلیون تن و در برنامه بلند مدت، تولید 25 میلیون تن را مد نظر قرار داده است.

به گزارش ایلنا ، بهرام سبحانی روز پنجشنبه در نخستین همایش سراسری دو روزه مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مبارکه افزود: باتوجه به عزم و برنامه ریزی دولت، وجود معادن غنی، نیروی انسانی خلاق و بهبود فضای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، ایران می تواند در شمار10 کشور برتر تولید کننده فولاد دنیا باشد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت فولاد مبارکه در زمینه صادرات، افزود: امروز موضوع کیفیت نقش بسزایی در صادرات محصولات فولادی ایفا می کند و به همین دلیل است که می بینیم بسیاری از کشورها با توجه به مقوله کیفیت محصولات فولاد مبارکه را درخواست می کنند.

سبحانی تاکید کرد: گروه فولاد مبارکه اکنون تولید 50 درصد فولاد ایران را برعهده دارد و برای حفظ این سهم بازار، در برنامه میان مدت خود دست یابی به تولید 12 میلیون تن و در برنامه بلند مدت، تولید 25 میلیون تن را مد نظر قرار داده است.

سبحانی تاکید کرد: در سال 95 باید به ظرفیت تولید 10.3 میلیون تن فولاد دست یابیم و در صورتی که در کشور از 14.7 میلیون تن فعلی به 20 تن برسیم سهم 50 درصدی این شرکت را حفظ کرده ایم.

وی با بیان اینکه تولید و مصرف فولاد در ایران روند روبه رشدی داشته است خاطر نشان کرد: اما در سالهای اخیر مصرف و ساخت و ساز به دلیل رکود کاهش داشته است که با بهبود فضای سرمایه گذاری، باردیگر از رشد فزاینده ای برخوردار خواهد شد.

مدیر عامل فولاد مبارکه همچنین درباره کارکردهای روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها باید به عنوان ویترین یک سازمان عملکرد، دستاوردها و موفقیت های یک سازمان را به مردم ارائه کنند.

سبحانی تاکید کرد: روابط عمومی پیشانی عملکردی یک سازمان است و به عنوان یک کانال ارتباطی نقش تنظیم روابط درون سازمانی و برون سازمانی را دارد.

همایش مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرستان مبارکه اصفهان برگزار شد.

مدیران روابط عمومی این وزارتخانه علاوه بر حضور برنامه های سخنرانی و کارگاه های آموزشی از خطوط تولید فولاد مبارکه نیز بازدید کردند.

برگزاری نشست تخصصی تبیین سیاست های ارتباطات و رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و کارگاه های آموزشی نقش رسانه در تبلیغات، روابط عمومی الکترونیک در فضای مجازی و فنون روابط عمومی با رویکرد تشریفات از برنامه های این نشست دور بود.

کد خبر : ۳۱۳۶۸۵