خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب کشور تاکید کرد:

پیگیری جدی برنامه ایمنی آب در استان‌ها

مدیر دفتر نظارت بر بهداشت آب شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بر پیگیری جدی برنامه ایمنی آب در استان‌ها تاکید کرد.

به‌گزارش ایلنا، "کوشیار اعظم‌واقفی" در هشتمین گردهمایی ملی مدیران کنترل کیفیت آب در کرمانشاه با بیان این مطلب گفت: مدیران کنترل کیفیت به عنوان سفیران وزارت نیرو بایستی توجه ویژه ای را به مقوله تولید و عرضه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به مشترکین داشته باشند.

وی ایجاد نظم و انضباط را در محیط کار بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: انتظار می‌رود مدیران نظم و انضباط را سر لوحه کار خود قرار دهند.

اعظم‌واقفی با تاکید بر بروزرسانی اطلاعات در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت آب در ادامه افزود: مدیران آزمایشگاهی در بخش آزمایشگاه‌ها توجه بیشتری به بحث آموزش و بازآموزی کارشناسان داشته باشند.

واقفی نصب تجهیزات آنلاین را از اولویت کاری برنامه های شرکت آبفا در سراسرکشور دانست وخاطرنشان ساخت: هرچند نصب این تجهیزات گران است مدیران شرکت‌های آبفا بایستی این قضیه را جز برنامه‌های شرکت داشته باشند که کمک بزرگی در شناسایی به موقع خطر خواهد داشت.

وی اجرایی شدن برنامه ایمنی آب و پیگیری آن در سراسر کشور را دارای اهمیت دانست و افزود: مدیران بحث مدیریت ریسک را در دستور کار خود داشته باشند و اجرای برنامه ایمنی آب در استان خودشان را جدی بگیرند.

واقفی دیگر برنامه‌های مهم شرکت مهندسی را سامانه گندزدایی و بحث فلزات سنگین در منابع آب عنوان کرد و گفت: باید بر روی منابع آبی به لحاظ فلزات سنگین مانند آرسنیک و سایر موارد مربوط توجه شود و پایش ماهانه را انجام گیرد.

کد خبر : ۳۱۴۰۶۶