خبرگزاری کار ایران

مدیر ارشد بخش بالادستی انی:

انی برای بازگشت به صنعت نفت ایران آماده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۹۵۶

مقام ارشد شرکت انی ایتالیا از آمادگی این شرکت برای ازسرگیری فعالیتهای خود در ایران پس از لغو تحریمها خبر داد

به گزارش ایلنا، آنتونیو ولا در همایش نفت و نیرو با اشاره به سابقه همکاری این شرکت با ایران، اظهار داشت: شرکت انی ایتالیا پیش از تحریم در توسعه فازهای پارس جنوبی و حوزه های متعدد پتروشیمی ایران مشارکت داشته است.

 

وی با بیان آن که فناوری کلید توسعه صنعت نفت ایران است، افزود: شرکت ENI ایتالیا در همه پروژه هایی که در ایران اجرا کرده از فناوریهای پیشرفته و روز آن دوران بهره گرفته است.

 

مدیر ارشد بخش بالادستی شرکت انی درباره برنامه های این شرکت برای حضور در ایران، افزود: استفاده از فناوریهای جدید و روز دنیا برای اجرای طرحهای صنعت نفت و توسعه میدانهای نفت و گاز از مهمترین برنامه های این شرکت به شمار می رود.

 

لاو با خاطرنشان کردن این که نوآوری مزیت بزرگ در شرکت انیا محسوب می شود، افزود: با بهره گیری از فناوریهای روز، هزینه های تولید بیش از پیش کاهش پیدا خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: افزون بر نوآوری، بهینه سازی و افزایش بهره وری از برنامه های آینده این شرکت به شمار می رود.

 

مدیر بخش بالادستی شرکت انی با اشاره به طرحهای جدید پژوهشی برای کاهش هزینه های اکتشاف و استخراج نفت در جهان، مدعی شد: این شرکت به تازگی به فناوری پیشرفته ای برای حفاری در آبهای عمیق دست یافته که با اجرای آن هزینه های تولید در این مناطق کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز