خبرگزاری کار ایران

پیش فروش "هایما اس.7." به زودی توسط ایران خودرو

کد خبر : ۳۱۴۹۸۳

پیش فروش دومین شاسی بلند ایران خودرو هایما اس 7 (Haima S7) به زودی از طریق شبکه نمایندگی های فروش در سراسر کشور شروع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو با بیان این خبر گفت: ایران خودرو برای کسب سهم بیشتری از بازار خودروهای شاسی‌بلند، تولید هایما اس 7 را در سایت خراسان آغاز و زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش آن را فراهم کرده است. 

وی افزود: هایما اس 7 یک خودروی شاسی بلند لوکس و حاصل کار مشترک تیم طراحی و مهندسی شرکت های هایما و مزدا است.

خان کرمی هایما اس 7 را خودرویی لوکس ذکر کرد که با بهره‌گیری از فناوری مزدا شکل گرفته و گفت: این خودرو از سیستم های ایمنی شامل ای. بی. اس.، ای. بی. دی.، بی. ای. اس. و تی. سی. اس. بهره می برد و سیستم پیشرفته پایداری الکترونیکی ترمز  ای. اس. پی.، ایمنی بالای آن را نشان می دهد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، فروش موفقیت آمیزی را برای هایما اس 7 پیش بینی کرد و گفت: این خودرو یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک ساخت کره دارد و موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ آن قادر به تولید 148 اسب بخار توان است.

وی ظرفیت مخزن سوخت هایما اس 7 را 61 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن را 8.1 لیتر برای گیربکس دستی و 8.8 لیتر برای گیربکس اتوماتیک در هر 100 کیلومتر ذکر کرد و افزود: این خودرو  استاندارد آلایندگی یورو4 را تامین می کند.

خان کرمی اظهار کرد: رینگ‌های 17 اینچی برای مدل اتوماتیک و 16 اینچی برای مدل دستی ،سان روف برقی، جی. پی. اس.، ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی، چراغ‌های ال. ای. دی.، گرم‌کن صندلی های راننده و سرنشین، چراغ‌های مخصوص روز، کروز کنترل برای مدل اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت برای مدل اتوماتیک، سیستم روشن و خاموش پشت چراغ قرمز برای مدل دستی، روکش چرمی دو رنگ صندلی‌ها، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و با قابلیت پخش دی. وی. دی.، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش میزان باد لاستیک، سنسور دنده عقب و دوربین عقب، از جمله امکانات آن است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو برخورداری از گسترده ترین شبکه فروش وخدمات پس از فروش در خاورمیانه را از موارد مهم در این محصول عنوان کرد و گفت: هایما اس 7 در دو مدل دستی و اتوماتیک با  تجهیزات کامل عرضه می شود .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز