خبرگزاری کار ایران

شرکت ارتباطات زیرساخت 17 میلیون و 800 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۱۴۸

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این شرکت از آغاز ایام حج هفده میلیون و هشتصد هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، اسماعیل رادکانی افزود: ترافیک مکالمات حج امسال از یکم شهریور ماه با اعزام زائران ایرانی به عربستان آغاز شد و تا پایان 25 مهر در مجموع 17 میلیون و 800 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی شامل ده میلیون و 900 هزار دقیقه ترافیک صادره و شش میلیون و 900 هزار دقیقه ترافیک وارده برقرار شد.

وی با بیان آنکه بیشترین ترافیک مکالمات حجاج در روز عید قربان دوم مهرماه مصادف با فاجعه منا بود، تاکید کرد: در این روز 728 هزار دقیقه ترافیک صادره و 286 هزار دقیقه ترافیک وارده بوده است.

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: بیشترین ترافیک عربستان درسال 1394 اختصاص به شبکه همراه اول داشت که حدود 49 درصد ترافیک را تشکیل می دهد و پس از آن ایرانسل قرار دارد که حدود 29 درصد ترافیک حجاج را به خود اختصاص داد در مرحله بعدی شرکتهای مخابراتی استانی حدود 19 درصد و رایتل و تالیا در مجموع حدود 3 درصد کل ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز