خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی تهران:

دیوار بزرگ بی‌اعتمادی میان غرب و ایران فرو ریخته است

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۲۷۱

برنامه نشست دوستانه اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران با سفرای کشورهای منتخب اتحادیه اروپا در هتل پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نشست سفرا و نمایندگان سیاسی 9 کشور اروپایی از جمله انگلیس، فرانسه، هلند وبلژیک حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مسعود خوانساری رییس اتاق تهران ضمن خوش آمد گویی به مهمانان حاضر در این جلسه، گفت: خیلی خوشحالم از این که در این نشست میزبان شما سفرای محترم و رایزنان بازرگانی و مقامات اقتصادی سفارتخانه های اروپایی هستیم و می توانیم در فضایی دوستانه و تخصصی به گفت وگو بپر دازیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز دیوار بزرگ بی اعتمادی میان غرب و ایران فرو ریخته و پس از دوازده سال تحمل تحریم های سخت و طاقت فرسا برای هر دو طرف امکان ایجاد شده تا در فضایی بدون التهاب و خصومت به گفت وگو برای توسعه روابط اقتصادی بپردازیم.

خوانساری افزود: لغو تحریم ها در سازمان ملل صدور فرمان لغو فرمان ها در اتحادیه اروپا و همچنین تصویب توافق هسته ای در سنای آمریکا و تایید توافق  در مجلس نشان داد که همگی کشورها به این جمع بندی رسیده اند که در جهان نوین نمی توان از پس دیوارهای بلند و سنگی تحریم و بی اعتمادی به تجارت کسب و کار و زندگی پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز