خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی ایران:

احتمال بین المللی شدن کارفرمای تاسیسات دریایی/واگذاری پروژه‌ها خارج از مناقصه در دولت گذشته

منوچهری با بیان اینکه تاکنون شرکتهای زیادی از کشورهای اروپایی و چینی و هندی آمادگی خود را برای جوینت شدن و شراکت با ما اعلام کرده‌اند، گفت: با شرکت‌هایی وارد معامله می‌شویم که پیشرفته‌تر باشند تا بتوانیم تکنولوژی‌های خود را بروز کنیم.

غلامرضا منوچهری مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای پساتحریم گفت: بعد از لغو تحریم‌ها قطعا سرمایه گذاری در نفت زیاد می‌شود لذا ح شرکت‌های خارجی سرمایه گذار ناچارند که از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تاسیسات دریایی در دریا و لوله گذاری استفاده کنند.

وی افزود: تاکنون شرکتهای زیادی از کشورهای اروپایی و چینی و هندی آمادگی خود را برای جوینت شدن و شراکت با ما اعلام کرده‌اند.

منوچهری تصریح کرد: ما تمایل داریم در بحث سرمایه گذاری خارجی و تکنولوژی بروز باشیم لذا با شرکت‌هایی وارد معامله می‌شویم که پیشرفته‌تر باشند تا بتوانیم تکنولوژی‌های خود را بروز کنیم زیرا تکنولوژی دائما در حال رشد است و ما نیز باید رشد کرده و از فناوری‌های روز دنیا عقب نمانیم.

وی در خصوص پروژه‌هایی که به این شرکت واگذار می‌شود اظهار داشت: در گذشته پروژه‌ها خارج مناقصه پروژه‌ها به ما واگذار می‌شد اما در آینده از طریق مناقصه واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران همچنین گفت: تاکنون کارفرمای ما شرکت ملی نفت بوده ولی درآینده ممکن است شرکت‌های بین المللی باشند.

کد خبر : ۳۱۵۷۲۵