خبرگزاری کار ایران

معاون آخوندی به ایلنا خبر داد:

بدهی ایرلاین ها به شرکت نفت را تهاتر می کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۳۹۸

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت برای پرداخت بدهی های ایرلاین ها نمی تواند تسهیلات خاصی را ارائه کند، گفت: قرار است بخشی از بدهی ایرلاین ها به شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی با طلب ایرلاین ها از دولت بابت برقراری پرواز به مناطق محروم تهاتر شود.

علی عابدزاده،‌ رییس سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین تصمیمات سازمان هواپیمایی برای کمک به ایرلاین ها بابت پرداخت بدهی به شرکت فرودگاه ها و شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی،‌ اظهار کرد:‌ شرکت های هواپیمایی باید هزینه خدماتی که از فرودگاه ها دریافت کردند را بپردازند.

وی ادامه داد: اما در مورد بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی می توان بخشی از این رقم را با طلب ایرلاین ها از دولت بابت برقراری پروازهای غیر اقتصادی و دستوری به مناطق محروم تهاتر کنیم.   

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در روند پرداخت بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه ها و شرکت نفتی باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، شرکت های هواپیمایی باید بتوانند به ادامه فعالیت ها خود هم بپردازند.  

عابدزاده با تاکید بر اینکه فعلا دولت با ایرلاین ها همراهی  و همکاری می کند،‌ گفت: توقع ما این است که شرکت های هم جواب این همراهی را بدهند.  

   

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز