خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

برنامه های ملی اجرایی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رئیس جمهوری تقدیم مقام معظم رهبری شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۹۹۴

معاون اول رییس جمهوری در جلسه امروز -سه شنبه- ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی با اشاره به جمع بندی نهایی برنامه های ملی اجرایی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گفت: این برنامه ها توسط رئیس جمهوری تقدیم مقام معظم رهبری شد تا ایشان نظرات و رهنمودهای لازم را اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری افزود: در صورتی که این برنامه ها مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گیرد، به صورت جدی در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت و انتظار این است که همه دستگاه ها این برنامه ها را با جدیت عملیاتی کنند.

براساس این گزارش در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی، دستگاه های مسوول و مجریان هر برنامه ملی انتخاب شدند و مقرر شد هر یک از برنامه های ملی توسط یک کارگروه متشکل از دستگاه مسوول و دستگاه های همکار، روند اجرایی برنامه ها را دنبال کنند.

در این جلسه دستگاه های مسوول و مجریان هر برنامه ملی انتخاب شدند و مقرر شد هر یک از برنامه های ملی توسط یک کارگروه متشکل از دستگاه مسوول و دستگاه های همکار، روند اجرایی برنامه ها را دنبال کنند.

لازم به توضیح است، عناوین یازده گانه برنامه های ملی فوق الذکر عبارتند از: برنامه ملی ارتقای بهره وری، برنامه ی ملی پیشبرد برونگرایی اقتصاد، برنامه ملی عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی، برنامه ملی قطع وابستگی بودجه به نفت و برقراری انضباط مالی در بخش عمومی، برنامه ملی شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد، برنامه ملی توان تولید ملی، برنامه ی ملی توسعه اقتصاد دانش بنیان، برنامه ملی گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، برنامه ملی توسعه ظرفیت تولید نفت و گاز و تکمیل زنجیره پایین دستی توسعه ی بازار، برنامه ملی هدفمند سازی یارانه ها و برنامه ملی مردمی کردن اقتصاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز