خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران؛

برخی به دنبال شیطنت در اتاق هستند

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۳۴۰

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران از شیطنت برخی افراد با هدف ضربه زنی به اتاق بازرگانی خبر داد.

پدرام سلطانی در گفتگو با ایلنا در خصوص ورود هیئت های تجاری به ایران گفت: خوشبختانه بعد از توافق وین میزان تردد هیئت های تجاری کشورهای غربی به ایران بیشتر شده است و اتاق بازرگانی نیز به عنوان نماینده بخش خصوصی به دنبال تعامل با این هیئت ها است.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین وظیفه ما این است که سعی کنیم تکنولوژی روز را به کشور وارد کنیم نه اینکه ایران را بازار کالاهای وارداتی آنها کنیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: از سوی دیگر مهمترین وظیفه ما به عنوان نمایندگان بخش خصوص، ایجاد زمینه همکاری هیئت های تجاری خارجی با فعالان اقتصادی داخل کشور است.

سلطانی نسبت به انتشار شایعاتی در خصوص نحوه معرفی صنایع ایرانی به شرکت های خارجی و وجود رانت در این حوزه گفت: فعالیت ما در این زمینه بسیار روشن و شفاف است و ما تمام مذاکرات و صحبت‌هایمان به صورت علنی است.

وی تصریح کرد: هر شخصی که کارت بازرگانی دارد جزوی از مجموعه ما محاسبه می شود و به راحتی می تواند از خدمات اتاق با توجه به رسته فعالیت خود بهره مند شود لذا صحبت‌ها و شایعاتی که منتشر شده از اساس غلط است و قوانین اتاق اجازه چنین کاری را به هیئت رئیسه نمی‌دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: افرادی که چنین شایعاتی را مطرح کرده اند قصد دارند از بی اطلاعی برخی از بازرگانان و صنعتکاران به نفع خود استفاده ببرند و به دنبال شیطنت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز