خبرگزاری کار ایران

وکیل شرکت ملی نفت در گفتگو با ایلنا:

مردم و رسانه‌ها، دوشنبه در مورد ادعاهای بابک زنجانی قضاوت کنند

بابک زنجانی تلاش می‌کند دادگاه را از مسیر حقوقی خارج کرده و به سوی یک فضای سیاسی و پوپولیستی سوق دهد تا دادگاه را از مسیر اصلی، منحرف کند. بابک زنجانی در جلسه امروز دادگاه، ادعاهای نادرست و خلاف واقع مطرح کرد.

وکیل شرکت ملی نفت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ادعاهای بابک زنجانی در جلسه امروز دادگاه گفت: ایشان تلاش می‌کند دادگاه را از مسیر حقوقی خارج کرده و به سوی یک فضای سیاسی و پوپولیستی سوق دهد تا دادگاه را از مسیر اصلی، منحرف کند. بابک زنجانی در جلسه امروز دادگاه، ادعاهای نادرست و خلاف واقع مطرح کرد.
وکیل شرکت ملی نفت در پاسخ به این پرسش که "آیا بابک زنجانی آن طور که امروز ادعا کرد، تا دوشنبه بدهی خود به شرکت ملی نفت را واریز می کند؟" ، گفت: ما در دو سال گذشته بارها و بارها از ایشان خلف وعده دیده‌ایم. ایشان بارها ادعای واریز بدهی خود را داشت که همه آن موارد نادرست بود و پولی واریز نشد. اما ما برای نشان دادن حسن نیت خود باز هم تا روز دوشنبه این هفته صبر می‌کنیم. بعد از روز دوشنبه مردم قضاوت کنند آیا بابک زنجانی واقعا به دنبال پس دادن پول بیت‌المال است یا به دنبال راهی برای هدر دادن بیت‌المال و وارد کردن خسارت به کشور است.

لازم به ذکر است خبرگزاری ایلنا پیش از این در سلسله گزارش‌هایی به وقت‌کشی‌های بابک زنجانی برای پرداخت نکردن بدهی خود پرداخته بود.
لینک گزارش‌های ایلنا در خصوص ترفند بابک زنجانی برای وقت‌کشی:
http://www.ilna.ir/fa/tiny/news-310722
http://www.ilna.ir/fa/tiny/news-314353
http://www.ilna.ir/fa/tiny/news-314556

کد خبر : ۳۱۷۹۹۲