خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی :

تنها از قطعه 4 آزادراه تهران-شمال،‌ عوارضی دریافت می شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۱۷۶

وزیر راه و شهرسازی یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را افزایش نرخ بهره‌وری و کارآیی برشمرد و گفت: در صورت شفافیت در ارایه خدمات است که مردم می‌پذیرند آنچه رخ داده است بالاترین سعی و تلاش همه کارمندان دولت در سراسر کشور بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در حاشیه اختتامیه پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران درباره پیشنهاد گرفتن عوارض برای تردد خودروها در جاده چالوس گفت: در حال حاضر قانونی برای اخذ عوارض تردد خودروها در این جاده وجود ندارد و قانون اخذ عوارض برای آزادراه‌ها و در قطعه ۴ آزادراه شمال جریان دارد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در جاده چالوس قانون دریافت عوارض برای تردد خودروها را نداریم و فعلا نیز قانونی مبنی بر اخذ آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار ندارد.

آخوندی همچنین ضمن اظهار خرسندی از تصویب قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات گفت: دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات می‌تواند علاوه بر اینکه جلوی فساد را بگیرد در جهت علاقمندی مردم برای فعالیت در حوزه های مختلف نیز موثر باشد. همچنین می‌تواند مشارکت بسیار خوب مردم را نیز به دنبال داشته باشد.

وی یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را افزایش نرخ بهره‌وری و کارآیی برشمرد و افزود: اگر مردم ایران بتوانند بر تمامی فعالیت‌های ما نظارت داشته باشند بدین معنا که مسئولان بتوانند در یک ساختمان شیشه‌ای مدیریت کنند در آن صورت است که می‌توانیم ادعا کنیم میزان بهره‌وری و کارآیی خدمات برای مردم افزایش داشته است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت شفافیت در ارایه خدمات است که مردم می‌پذیرند آنچه رخ داده است بالاترین سعی و تلاش همه کارمندان دولت در سراسر کشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز