خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور:

واگذاری وظایف تصدی گری شرکت پشتیبانی امور دام به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۶۲۸

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: درراستای کاهش تصدی گری و چابک سازی شرکت بخشی از امورات با نظارت و هدایت بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار و از توانمندی های این بخش نیز استفاده می شود.

به گزارش ایلنا از وزارت جهادکشاورزی، علیرضا ولی با تاکید براستفاده از ظرفیت بخش خصوصی، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی این شرکت کاهش ریسک تولید برای تولیدکنندگان در زیربخش های دام و طیور و تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای تولیدی است.

وی تصریح کرد: تنظیم بازار این محصولات و کاهش دغدغه های مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از مهمترین وظایف این شرکت به شمار می رود که با اعتماد به بخش خصوصی و استفاده از سرمایه های مالی و انسانی این بخش در این عرصه به نحو بهتری می توان به این مهم دست یافت.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به رویکردها و خط مشی های آتی شرکت، گفت: برنامه ریزی لازم برای تامین ذخایر مطمئن از طریق ایجاد ساختار نقدینگی مناسب با تاکید بر حفظ نظام تولید داخلی، تلاش در جهت استانداردسازی محصولات قابل عرضه به بازار، اقدامات لازم برای کاهش ریسک و ایجاد ثبات نسبی در قیمت ها، رصد بازار جهانی نهاده ها و محصولات پروتئینی دام و طیور و افزایش صادرات این محصولات و همچنین تسهیل و روانسازی کارها و تعیین فرآیندها به منظور افزایش توان در پاسخگویی از سیاست های پیش روی این شرکت به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز