خبرگزاری کار ایران

ثروتی اعلام کرد:

شکایت نمایندگان مجلس از سیف

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۸۱۳

ثروتی گفت: مطابق ماده 236 اینجانب به همراه 9 تن از نمایندگان شکایتی را از رئیس بانک مرکزی آقای سیف در محاکم قضایی مطرح کردیم.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین تحولات موسسه مالی و  اعتباری میزان گفت: این موسسه به طور رسمی به بانک صادرات واگذار شده است.

 نماینده بجنورد افزود: از دو روز پیش در تمام شعب این موسسه تابلوی بانک صادرات نصب شده است و تمام کارکنان این موسسه و اموال آن تحت مدیریت بانک صادرات درآمده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام سپرده‌گذاران می‌توانند برای دریافت پول خود به این بانک مراجعه کنند، گفت: تمام کسانی که در این موسسه به هر میزان پول سپرده‌گذاری کرده بودند می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات و یا همان شعب قبلی که اکنون با نام بانک صادرات است مراجعه کنند و پول خود را دریافت کنند.

ثروتی تصریح کرد: سهامداران بانک صادرات اجازه تاسیس یک موسسه مالی و اعتباری از بانک مرکزی دریافت کردند و قرار است این موسسه به زودی تشکیل شود و حساب‌های موسسه میزان به آنجا منتقل شود. لذا تا آن زمان خود بانک صادرات وظیفه خدمت‌رسانی را به صاحبان سپرده انجام خواهد داد.

نماینده بجنورد افزود: در این خصوص متاسفانه تخلفاتی در سطح اداری کشور صورت گرفت است و سبب شده عده‌ای از مردم خسارت وارد شود و حتی برخی افراد سکته کردند و بسیاری از خانواده‌ها دچار مشکل شدند فلذا مطابق ماده 236 اینجانب به همراه 9 تن از نمایندگان شکایتی را از رئیس بانک مرکزی آقای سیف در محاکم قضایی مطرح کردیم.

وی در ادامه گفت: علت شکایت ما نیز این است که بانک مرکزی که مسئول این موسسات است قبلا نام این موسسه را در سایت خود با عنوان موسسه‌ای که دارای مجوز است اعلام کرده بود.  و همین امر سبب می‌شود که به لحاظ قانونی آنها می‌بایست پاسخگوی هر گونه تخلف این موسسه باشند که متاسفانه اینطور نبوده و به همین جهت ما شکایات خود را ثبت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز