خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در گفتگو با ایلنا:

جابجایی صنایع با تائید سازمان محیط زیست است

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۳۸۱

استاندار تهران جابجایی صنایع و اصناف به شهرک های جدید را همراه با تائید محیط زیست اعلام کرد.

حسین هاشمی در گفتگو با ایلنا در خصوص طرح جدید جابجایی صنف های آلاینده و صنایع گفت: ما با یک کار برنامه‌ریزی شده و انجام مطالعات دقیق تصمیم به جابجایی برخی اصناف و صنایع به شهرک‌های جدید گرفته‌ایم.

وی افزود: به همین منظور ما دو شهرک در غرب تهران ،دو شهرک در شرق و یکی در جنوب فرودگاه امام خمینی به این امر اختصاص داده‌ایم.

استاندار تهران تصریح کرد: مهمترین هدف ما از این جابجایی متمرکز کردن اصناف به صورت تخصصی و ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی است و پیش‌بینی می کنیم با این جابجایی تغییرات مثبتی برای صنوف و صنایع ما به وجود بیاید. به طور مثال با انجام این کار هزینه تهیه مواد اولیه و باربری به مقدار زیادی کاهش پیدا خواهد.

هاشمی افزود: ما تجربه خوبی در انتقال صنف مبلمان و تخت خواب داشتیم و پایین بودن قیمت آن نسبت به سایر مناطق شهر نشان از مثبت بودن این جابجایی دارد.

وی با اشاره به حلقه بازار گفت: تولید،توزیع و مصرف سه حلقه متصل به یکدیگر هستند و نمی‌توان فقط به یک حلقه اهمیت داد و یا اینکه به یک حلقه فشار آورد بر همین اساس در این شهرک‌ها این سه حلقه می توانند در بهترین شرایط برای بازار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز