خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید "سازمان منطقه آزاد ارس" منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۴۴۳

با صدور حکمی از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، "مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس" منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فرینا، در این حکم اکبر ترکان، "جمشید تقی زاده" را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس منصوب کرده است.

در این حکم آمده است:

به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری، نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس" منصوب می شوید.

برنامه ریزی و مدیریت در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی (گسترش و تسهیل صادرات و سرمایه گذاری و همچنین فراهم سازی زمینه های مناسب جهت انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی) و همچنین ارتقای سطح اشتغال و مشارکت جامعه و مردم در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضای محترم هیأت مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن مساعی لازم را معمول دارید.

"جمشید تقی زاده" مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس، پیش از این ریاست هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، مدیریت تربیت بدنی استان های تهران و آذربایجان شرقی، عضویت در هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز و شهردار و فرماندار میانه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز