خبرگزاری کار ایران

ندیمی با حضور در غرفه ایلنا مطرح کرد:

برای رهایی از رکود نیازمند زمان هستیم / بسته دولت نوید بخش روزهای خوب است

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۱۷۵

در مورد رکود نیز همین شرایط وجود دارد و همان میزانی که در رکود وقت گذراندیم باید برای خروج از آن تلاش کنیم و 6 ماه برای خروج از رکود بسیار کم است و هیچ بسته ای با 6 ماه نمی تواند رکود را زا بین ببرد.

ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایلنا در خصوص بسته خروج از رکود اظهار داشت : هیچ بسته ای با 6 ماه  نمی تواند رکود را در کشور مدیریت کند یک زمانی گفته می شد هر چقدر زمان تحریم بود همان زمان نیاز داریم تا از آن شرایط خارج شویم.

وی ادامه داد : در مورد رکود نیز همین شرایط وجود دارد و همان میزانی که در رکود وقت گذراندیم باید برای خروج از آن تلاش کنیم و 6 ماه برای خروج از رکود بسیار کم است و هیچ بسته ای با 6 ماه نمی تواند رکود را زا بین ببرد.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد مشکلات رکود مربوط به نبود نقدینگی است افزود: این موضوع حائز اهمیت است که این نقدینگی از کجا باید تامین شود؟ از آسمان که نمی توان تامین منابع کرد آیا ارز داریم آیا ریال هست این ذخیر منابع کجاست آیاواسپاری می خواهیم بکنیم؟ 100 هزار میلیارد تومان معوقه را چه می خواهند بکنند؟

ندیمی در خاتمه افزود: این قبیل بسته ها نوید بخش روز های خوب است و امیدواریم روند حرکتی دولت همواره با برنامه باشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز