خبرگزاری کار ایران

صدای اصناف، وحدت و حمایت از دولت است

کد خبر : ۳۲۰۵۱۸

نماینده اتاق اصناف ایران در سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: از اصناف فقط یک صدا بیرون می آید و آن هم وحدت و حمایت از دولت است.

به گزارش ایلنابه نقل از اتاق اصناف ایران؛ ابراهیم درستی گفت: همسویی و همدلی اصناف با دولت در شرایط کنونی بی نظیر است و تاکنون چنین تعاملی سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم تنها باید یک صدا از اتاق اصناف ایران بیرون بیاید، افزود: تمام اتاق های اصناف و اتحادیه ها به این مهم پایبند هستند و در حال حاضر آقای فاضلی ریاست اتاق اصناف ایران را به عنوان نماینده و سخنگوی خود می شناسند.

درستی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون با برنامه ریزی های انجام شده، تعامل اصناف با دولت بیشتر شده به طوری که در دولت یازدهم پشت درهای بسته تصمیم گیری نمی شود.

وی در خصوص حضور نمایندگان اصناف در تدوین برنامه ششم گفت: اصناف تاکنون در هیچ یک از برنامه های ۵ ساله حضور چشمگیری نداشتند اما اکنون با تشکیل کمیته های کارشناسی در اتاق اصناف ایران و تهران، پیشنهادات کارشناسان و نمایندگان اتاق در جلسات مربوطه مطرح و به بحث گذاشته می شود که این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ تعامل اصناف با دولت است.

درستی از آقای فاضلی رییس اتاق اصناف ایران به عنوان فردی دانش بنیان و خدمتگزار اصناف نام برد و افزود: ایشان برای تامین مطالبات اصناف در چارچوب قانون نهایت تلاش خود را بکار بسته اند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف اکنون کارهای خود را بر اساس “برنامه” به پیش می برد، ادامه داد: اکنون ریاست اتاق اصناف ایران در تمام کمیته های کارشناسی و کارگروه های تخصصی مرتبط با اصناف در دولت و مجلس شورای اسلامی حضور فعال دارند که مایه عزت و سربلندی مجموعه اصناف است.

درستی با بیان اینکه در نیمه دوم امسال شاهد اتفاقات خوبی از جمله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ورود به دوره پساتحریم خواهیم بود، گفت: اصناف با تمام توان در کنار دولت بوده و خواهند بود.

وی تصریح کرد: اصناف با وجود ۳ میلیون واحد صنفی در کشور در چارچوب قانون همواره در کنار دولت هستند وچشم انداز روشنی از همکاری های اصناف و دولت بسیار روشن است ضمن اینکه تعامل کنونی مثال زدنی است و تا امروز چنین تعاملی نداشتیم و این مایه افتخار اصناف است.

وی با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) به اصناف مبنی بر اینکه ” اصناف بازوان انقلاب هستند” ، گفت: اصناف همواره با مقام معظم رهبری، ولایت ، روحانیت و همچنین دولت خدمتگزار همراه و همگام بوده و هستند.

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران در خصوص مطالبات اصناف از دولت اظهار کرد: ما شاید در برخی موارد نقدهایی هم داشته باشیم اما به نظر من مطالبات باید کارشناسی شود چون که ما حافظ منافع اصناف در چارچوب قانون هستیم.

درستی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش رو در نیمه دوم امسال، اصناف به عنوان نماینده بخش خصوصی حمایت خود را از دولت اعلام می کنند و همواره در صحنه های اقتصادی برای ایجاد آرامش در بازار حضور خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد در اسفند ماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی در محیطی آرام برگزار شود و نمایندگان منتخب مردم در سراسر کشور به مجلس راه پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز