خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایریکو با حضور در غرفه ایلنا:

تحویل ماهانه یک رام قطار به راه‌آهن/ نیاز راه‌آهن به قطارهای حومه‌ای را تامین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۲۹

طبق اخبار شنیده شده شرکت راه آهن به 300 واگن مسافری برای قطارهای حومه ای نیاز دارد که اگر شرایط ایریکو به همین روند ادامه پیدا کند می تواند 150 دستگاه از این نیاز راه آهن را تامین کند.

مدیرعامل شرکت ایریکو با بیان اینکه در حال حاضر به صورت ماهانه یک رام قطار از تعهدات خود را به راه‌آهن تحویل می‌دهیم گفت: می‌توانیم نیاز شرکت راه‌آهن به واگن های مسافری برای قطارهای حومه‌ای را تامین کنیم

مرتضی مقدمی با حضور در غرفه ایلنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه مهم ترین قرارداد شرکت ایریکو ساخت و تحویل ریل‌باس به راه‌آهن است گفت: در حال حاضر شرکت ایریکو توانست ریل‌باس شماره 16 را هم به شرکت راه‌آهن تحویل دهد.

وی با بیان اینکه ساخت و تحویل 150 دستگاه واگن در قرارداد ایریکو و راه‌آهن آمده است گفت: 56 دستگاه واگن را قبل از دوره توقف خط تولید به راه‌آهن تحویل داده ایم.

وی افزود: 8 دستگاه واگن را هم پس از راه‌اندازی مجدد خط تولید ایریکو به راه آهن تحویل داده شد.

مقدمی با بیان اینکه در مجموع 64 واگن دیگر باید به راه‌آهن تحویل دهیم ادامه داد: شرکت ایریکو می‌تواند در صورت تامین منابع و ادامه حمایت‌ها یک رام قطار به راه‌آهن تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت ایریکو با اشاره به احتمال انعقاد قرارداد دوباره با راه‌آهن برای تامین واگن‌های قطارهای حومه‌ای گفت: طبق اخبار شنیده شده شرکت راه آهن به 300 واگن مسافری برای قطارهای حومه ای نیاز دارد که اگر شرایط ایریکو به همین روند ادامه پیدا کند می تواند 150 دستگاه از این نیاز راه آهن را تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز