خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز ملی بهره وری ایران :

اطلاعات غیردقیقی از میزان زمان کار ایرانیان منتشرشده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۱۰۴

برنامه جامعه بهره وری کشور در 11 شهریور ماه 94 از سوی معاون رییس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رویا طباطبایی یزدی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و با حضور در غرفه ایلنا در مورد مرکز ملی بهره وری اظهار داشت:  این مرکز طی دو ماه گذشته در تدوین برنامه ششم نقش به سزایی داشته است و به عنوان یکی از شوراهای برنامه ریزی برنامه ششم از شوراهای سی گانه شورای برنامه ریزی بهره وری توانست برنامه های خود را ارائه دهد که روز گذشته آخرین جلسه‌ آن برگزار شد.

وی افزود: همچنین برنامه جامعه بهره‌وری کشور که در 11 شهریور ماه 94 از سوی معاون رییس جمهور ابلاغ شد کارهای مقدماتی  آن دنبال شده است. از تدوین آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که ذکر شده برای مقدمات اجرایی و ارتباطات بین‌المللی با سازمان بهره وری آسیایی تا برنامه های اعزامی و اجرایی از جمله برنامه‌های این مرکز است.

وی با انتقاد از آمار منتشر شده در مورد میزان زمان کار ایرانیان افزود: اطلاعات غیر دقیقی از زمان کار ایرانیان منتشر می شود و اینکه می گویند که زمان کاری شان کم است، درست نیست زیرا در برخی از سازمان ها نظیر سازمان ما افراد بیش از 8 ساعت در روز فعالیت دارند که این میزان کمتر از متوسط روز دنیا نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز