خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

70 درصد هزینه خرید ناوگان جدید را تسهیلات می دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۳۷۷

معاون وزیر راه و شهرسازی از ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری تا سقف پوشش 70 درصدی هزینه های خرید ناوگان جدید خبر داد و گفت: میزان نرخ سود تسهیلات خرید بنا بر نوع ناوگان متفاوت است.

داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد:منابعی را برای پرداخت مابه تفاوت نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته ایم که البته نرخ سود تسهیلات خرید ناوگان، سواری، اتوبوسی، مینی بوسی و ناوگان مورد استفاده در مسیرهای بین شهری و مسیرهای روستایی هر کدام متفاوت از هم است.

وی با اشاره به سقف تسهیلات برای نوسان ناوگان جاده ای، گفت: سقف تسهیلات هم متفاوت است اما تا 70 درصد هزینه خرید ناوگان جدید را پوشش می دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان منابعی را هم برای پرداخت به تفاوت نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته است، ادامه داد: یارانه ای برای نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته است البته نرخ سود هر ناوگان متفاوت است برای مثال نرخ سود تسهیلات خرید ون برای راه های روستایی 6 درصد و نرخ سود نرخ ناوگان اتوبوسی چیزی حدود 12 ددرصد است.

کشاورزیان همچنین درباره وضعیت جاده هایی با میزان خرابی بالا، گفت: در طول سال از محل منابعی که در اختیار داریم، عملیات بهسازی و تجدید روکش را انجام می دهیم و در این باره هم اقداماتی انجام شده است.        

  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز