خبرگزاری کار ایران

با هدف کنترل مصرف آب انجام شد؛

اجرای طرح تعویض رایگان کنتورهای خراب در روستاهای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۸۲۲

با هدف مدیریت و رفع کمبود آب شرب ، کنترل میزان مصرف آب مشترکین و همچنین با برنامه ریزی های دقیق و اقدامات لازم طی دو ماه گذشته تعداد 3368 دستگاه کنتور خراب به صورت رایگان در سطح کلیه روستاهای استان تهران تعویض شد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو،رضا پوررجب گفت: این طرح با هدف مدیریت و رفع کمبود آب شرب و همچنین کنترل میزان مصرف آب مشترکین انجام می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقدام‌های لازم طی دو ماه گذشته تعداد 3368 دستگاه کنتور خراب به صورت رایگان در سطح تمامی روستاهای استان تهران تعویض شد.

وی افزود: کنتورهای تعویض شده در شهرستان‌های تهران، شمیران، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، ری، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، پیشوا و پردیس انجام شده است.

پوررجب قدمت، جنس کنتور، تغییرات آب و هوا، نحوه نگهداری کنتور توسط مشترکین و ... را از عوامل مهم تاثیرگذار بر عمر مفید یک کنتور دانست و افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از هدر رفتن آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته تر به مشترکین عزیز روستایی را نیز فراهم خواهد کرد.

پوررجب با توجه به در پیش داشتن فصل زمستان و احتمال روزهای سرد و یخبندان از مشترکین روستایی خواست نسبت به نگهداری کنتورهای منازل خود دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز