خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون آب و آبفای وزیر نیرو انجام شد؛

بررسی طرح احیای حوضه آبریز زاینده‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۸۲۹

پیگیری جدی در خصوص اجرای کامل مصوبات طرح ۹ ماده‌ای احیای حوضه زاینده‌رود وجود دارد.

با حضور معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو مهم ترین مسائل و مشکلات آب استان اصفهان از جمله طرح احیای حوضه زاینده‌رود و طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، در نشستی که روز پنجشنبه با حضور مهندس "رحیم میدانی" معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو، دکتر "رسول زرگرپور" استاندار اصفهان، دکتر "مسعود میرمحمدصادقی" مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان و شماری از مسئولان و مدیران آب منطقه‌ای اصفهان در استانداری اصفهان برگزار شد، میدانی با تأکید بر لزوم تعادل‌بخشی در آب‌های زیرزمینی گفت: مدیران در استان‌های مختلف باید در خصوص کنترل برداشت آب زیرزمینی و ساماندهی آن تلاش کنند.

وی با اعلام آمادگی خود در جهت تسریع در اجرایی شدن مصوبات و طرح موضوع در شورای عالی آب گفت: پیگیری جدی در خصوص اجرای کامل مصوبات طرح ۹ ماده‌ای احیای حوضه زاینده‌رود وجود دارد.

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو بر لزوم تامین منابع مالی برای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آبی زیرزمینی در استان اصفهان تاکید کرد.

موضوعات اصلی مطرح شده در این جلسه اجرای طرح ۹ ماده‌ای احیای حوضه آبریز زاینده‌رود، صندوق پرداخت خسارت کشاورزان، سد بهشت آباد، سامانه دوم آب‌رسانی به اصفهان و پساب روستاهای حاشیه زاینده رود و طرح تعادل بخشی آب‌های زیر زمینی بود.

بازدید از سد نکو آباد، اراضی کشاورزی و کانال‌های آبیاری از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو به اصفهان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز