خبرگزاری کار ایران

هم زمان با فرا رسیدن اربعین سالار شهدا ؛

ایساکو آماده خدمت رسانی به زایران کربلای حسینی شد

طرح خدمت رسانی به زایران عتبات شریف عالیات در نمایندگی‌های منتخب مجاز ایران خودرو در استان‌های ایلام و خوزستان کلید خورد.

به گزارش ایلنا ، شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایساکو اعلام کرد، به منظور آسایش خاطر راهیان کربلای معلا، تعدادی از نمایندگی‌های دفاتر منطقه‌ای همدان و اهواز که در مجاورت شهرهای مرزی از جمله مهران، چذابه و شلمچه قرار دارند، از سه‌شنبه دهم تا شنبه چهاردهم آذر ماه به صورت کشیک، آماده خدمت‌رسانی شدند.

31 نمایندگی مجاز ایران‌خودرو با در اختیار داشتن تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز، کاروان اربعین حسینی را همراهی خواهند کرد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نهایت تلاش خود را خواهند کرد که زایران در اسرع وقت به سفر معنوی خود ادامه دهند.

گفتنی است؛ این شرکت از نیمه دوم سال جاری، با رویکردی متفاوت و در مسیر تسهیل فرآیندهای منتج به مشتری‌نوازی، اقدام به تشکیل کارگروه‌های تخصصی، از جمله خدمات پس از فروش، تامین و بازرگانی کرده و برنامه‌ریزی برای طرح‌های جدید و جذاب برای مشتریان از برنامه‌های این کارگروه‌ها است.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هر سال طرح‌هایی چون طرح هوای پاک، بازدید موتور رایگان، طرح بازدید زمستانی، بازدیدهای قبل از سفر و خدمت‌رسانی‌های ویژه در ایام خاص سال را در برنامه‌های خود داشته است.

کد خبر : ۳۲۴۱۸۴