خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد:

همکاری گسترده بانک صنعت و معدن با بانکK.F.W آلمان

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۸۸۲

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در جریان برگزاری کنفرانس بررسی فرصت‌های اقتصادی و مالی در شهر فرانکفورت آلمان، قرار شد همکاری گسترده‌ای بین بانک صنعت و معدن و بانک توسعه‌ای K.F.W آلمان در ابعاد و زمینه‌های مختلف پس از برداشتن تحریم‌ها صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بانک صنعت و معدن، علی‌اشرف افخمی ضمن مثبت توصیف کردن نتیجة سفر تیم اقتصادی و مالی کشورمان به آلمان تصریح کرد: تا کنون شرکت‌های توانمند آلمانی که دارای تجربه و دانش فنی هستند به ایران سفرکرده و قرار است در زمینه‌های مختلف صنعتی نظیر پتروشیمی، خودروسازی و فناوری‌های نو با کشورمان همکاری داشته باشند.

وی بیان داشت: بانک K.F.W بانکی توسعه‌ای و دولتی است که 80 درصد از سهام آن به دولت مرکزی و 20 درصد آن به دولت‌های محلی تعلق داشته و 75 میلیارد یورو بازار سرمایه را در اختیار دارد.

به گفته افخمی، بانک یاد شده علاوه بر این که در زمینه پروژه‌های زیرساختی فعالیت می‌کند از طریق بانکداری صنایع کوچک که در زیرمجموعه خود دارد از صنایع کوچکی که فعالیتشان جنبه صادراتی دارد نیز حمایت می‌کند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به شرایط مثبت بانک صنعت و معدن برای حضور در عرصه بین‌الملل گفت: بانک توسعه‌ای K.F.W برای همکاری با ما به منظور اجرای پروژه‌های زیربنایی درکشور اعلام آمادگی کرده است.

وی بیان داشت: بانک K.F.Wسالانه حدود 20 تا 30 میلیارد یورو تسهیلات به واحدهای صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک به ویژه بخش‌های زیرساختی اقتصاد کشورش اعطا می‌کند که شباهت زیادی با نوع عملکرد بانک صنعت و معدن دارد.

افخمی در ادامه از تفاهم مقامات ارشد این بانک با بانک مزبور در خصوص معرفی طرح‌های اولویت‌دار کشورمان از طریق بانک صنعت و معدن و به منظور ایجاد خطوط اعتباری خبر داد که در نظر است پس از اجرایی شدن برجام و در دوران پساتحریم به مرحله اجرا در آید.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: هم‌چنین در دیداری که با مدیران عامل بانک‌های دویچه و A.K.A آلمان نیز انجام شد در خصوص تعامل فیمابین گفتگو شده و مقرر شد که همکاری گسترده‌ای در زمینه آموزش و تبادل تجربیات و دانش صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز