خبرگزاری کار ایران

تمایل ژاپنی ها برای سرمایه گذازی در بخش های معدن و فولاد ایران

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۱۵۱

شرکت ژاپنی ماروبنی (Marubeni) به عنوان چهارمین شرکت برتر بین المللی دنیا، تمایل خود را برای سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از ایمیدرو؛ « یاسوهیکو کویکه»، مدیر عامل و عضو رئیس هیات مدیره شرکت ماروبنی- استیل (Marubeni Steel Inc) با هیات همراه در دیدار با مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این شرکت فولادی از جمله شرکت های زیر مجموعه شرکت بین المللی ماروبنی است که در صنعت فولاد (تولید و تامین مواد اولیه، شمش، محصول، بازاریابی و صادرات) و نیز سرمایه گذاری در صنایع مرتبط با آن فعالیت می کند.

 وی افزود: این شرکت آمادگی دارد تجارب خود را در حوزه معدن و صنایع معدنی و از جمله فولاد در اختیار ایران بگذارد.

مهدی کرباسیان در این جلسه با تشریح فرصت های سرمایه گذاری در صنایع فولاد ایران تصریح کرد: از جمله این فرصت ها، اجرای طرح های فولاد سازی در مناطق چابهار، عسلویه و بندرعباس است که از مزیت ها و امتیازات ویژه ای همچون انرژی ارزان، معافیت مالیاتی، تخصیص زمین، وجود معادن غنی در استان های مرکزی و شرقی ایران و نیز معادن افغانستان برای سرمایه گذاران علاقه مند برخوردار است.

وی ادامه داد: ایمیدرو در کل زنجیره ارزش معدن شامل بخش اکتشاف تا تولید محصول آماده همکاری با شرکت های خارجی و از جمله ماروبنی به صورت مشترک یا سرمایه گذاری مستقیم این شرکت ها است.

بنا به این گزارش، شرکت بین المللی ماروبنی با تولید محصولات و ارائه خدمات در بخش های مختلف فلزات و مواد معدنی، ماشین آلات حمل و نقل، محصولات غذایی، منسوجات، زیرساخت ها، پروژه های برق، کاغذ و خمیر کاغذ، مواد شیمیایی، انرژی و غیره در کشورهای مختلف، سالانه 20 میلیارد دلار گردش مالی دارد.

این شرکت در مناطق مختلف جهان نظیر آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و مرکزی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و اقیانوسیه دفتر دارد و دفتر مرکزی آن در شهر توکیو واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز