خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد استان سمنان شد؛

استقبال استاندار سمنان و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از وزیر راه و شهرسازی / بازدید از هفت طرح عمرانی و افتتاح سه پروژه

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۴۱۳

سمنان وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید و افتتاح برخی از پروژه‌های عمرانی استان سمنان در راس هیاتی وارد فرودگاه شاهرود شد.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استان سمنان صبح امروز پنجشنبه ۵ آذرماه در سفری یک روزه وارد این استان شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه شاهرود مورد استقبال کاظم جلالی نماینده شاهرود و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی٬ محمدرضا خباز استاندار و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

میامی و شاهرود نخستین مقاصد سفر دکتر آخوندی به استان سمنان

وزیر راه در ابتدای سفر خود از طرح های عمرانی شهرستان های میامی و شاهرود در حوزه راه سازی بازدید می کند که این طرح ها شامل تقاطع غیر همسطح ولایت و تقاطع آماده بهره برداری سه راهی میامی، گرمه، جاجرم به شاهرود، تقاطع غیرهمسطح گلوگاه، حدفاصل پاسگاه شهید نوری تا پل غیرهمسطح روستای بدشت، راهی شهر مجن هستند.

جمع بندی پروژه ها و بازدیدهای شهرستان های شاهرود و میامی در جلسه ای با حضور وزیر راه، استاندار سمنان، فرمانداران، مسئولان راهور نیروی انتظامی و مدیران راه و ترابری این شهرستان ها و حمل و نقل پایانه ای شرق استان واپسین برنامه آخوندی در سفر به شاهرود و میامی است.

دامغان اما سومین مقصد آخوندی در سفر یکروزه به استان سمنان است، آخوندی در این سفر بازدید از محور دامغان-معلمان محور، تحت عنوان کریدور شمال به جنوب کشور را در دستور کار دارد و پروژه تقاطع بزرگ غیرهمسطح امیریه را افتتاح می کند.

بازدید و افتتاح در سمنان، سرخه و مهدیشهر

وزیر راه کابینه یازدهم اما در سفر خود به استان سمنان، بازدید از تقاطع غیرهمسطح مومن آباد و درجزین و سپس افتتاح تقاطع غیر همسطح سرخه و بازدید از پروژه تقاطع همسطح این شهرستان را در دستور کار دارد هچنین بازدید از بیمارستان شهرستان مهدیشهر آخرین مقصد آخوندی در استان سمنان است.

آخوندی اما در پایان این روز پرکار با حضور در استانداری سمنان همزمان با غروب پنج شنبه، به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

کنفرانس مطبوعاتی وزیر راه حسن ختام سفر یکروزه او به استان سمنان سمنان است، استانی که ۵۷۰کیلومتر از مسیر یکهزار کیلومتری پایتخت تا مشهد مقدس را در خود می بیند و با وجود کریدور شمال به جنوب و قرار گیری بر سر چهار راه اصلی ترانزیت شمالشرق ایران از اهمیت ویژه ای در حوزه راه و ترابری برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز