خبرگزاری کار ایران

نماینده مدیرعامل شرکت راک اویل از استرالیا در گفت‌و‌گو با ایلنا:

سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران ارزشمند است/منتظر ثبات قیمت نفت هستیم

لینگ لای با اشاره به اینکه فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران فراهم شده، گفت: تا زمانی که قیمت نفت حالت ثبات نداشته باشد ورود به صنعت نفت جهت سرمایه گذاری سخت است.

لینگ لای نماینده مدیرعامل شرکت راک اویل از استرالیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه فرصت‌های خوبی جهت سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز ایران وجود دارد، گفت: ما در جریان قراردادهای جدید نفتی و پروژه‌های قابل سرمایه گذاری در ایران قرار گرفتیم، آنچه مسلم است فرصت‌های خوبی برای همه کمپانی‌های کوچک و برزرگ در ایران فراهم است و ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و بتوانیم در ایران پروژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرصت سرمایه گذاری در ایران در مقایسه با کشورهای مشابه نفتی ارزشمند‌تر است، افزود: آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد اینکه کاهش قیمت نفت ما را مردد می‌کند و باید فعلا منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

نماینده مدیرعامل شرکت راک اویل خاطرنشان کرد: برخی از کمپانی‌های نفتی به دلیل کاهش قیمت نفت پولهایی را که سرمایه گذاری کرده بودند از دست د اده‌اند لذا ما باید برای ورود به سروامیه گذاری محافظه کارانه‌تر عمل کنیم.

کد خبر : ۳۲۶۳۰۰