خبرگزاری کار ایران

نرخ بلیت هواپیما در170 مسیر داخلی آزاد اعلام شد

کد خبر : ۳۲۶۶۶۰

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آزادسازی 170 مسیر داخلی خبر داد و گفت : پس از مدتها کار کارشناسی و تخصصی و بنا بر اجرای بندی از برنامه پنجم توسعه کشورو تصویب شورای عالی هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما در 170 مسیر داخلی آزاد و 87 مسیر همچنان جزء مسیرهای حمایتی قرار گرفت .

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با بیان اینکه انگیزه این آزاد سازی بر سه محور مهم چون ارتقاء ایمنی ، ایجاد رقابت در سرویس دهی ، فراهم شدن زمینه انتخاب برای مسافران استوار است گفت : توسعه اقتصادی کشور در گرو داشتن حمل ونقل هوایی کارآمد و به روز است و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما توان عملیاتی شرکتهای هواپیمایی ، سرویس دهی و نوسازی ناوگان هوایی کشور را تضمین خواهد کرد وچنین تصمیمی در بیرون مرزها نیز به عنوان مقدمات رشد و توسعه اقتصادی کاربردی و موفقیت آمیز بوده است .

وی همچنین مسیرهایی که آزاد سازی نرخ بلیت در آنها صورت گرفته را مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم ، شهرهای نفتی و مسیرهای انفرادی و مسیرهای جدید عنوان کرد .

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما و مسیرهای حمایتی صبح امروز به شرکتهای هواپیمایی ابلاغ شده است گفت : این دستورالعمل از تاریخ ابلاغ قابل اجرا ست .

گفتنی است صبح امروز جلسه ای  به همین منظور با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در سالن کنفرانس این سازمان تشکیل شد در این جلسه ضمن استماع  نقطه نظرات مدیران عامل و مسئولان عالی شرکت های هواپیمایی و دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی  مهندس عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توضیح چگونگی روند آزاد سازی و رعایت موارد قانونی و اجماع نظرات مسئولان ذیربط بر تلاش شرکت های هواپیمایی در تامین ایمنی و سرویس دهی مناسب به مردم  و حسن اجرای دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما تاکید کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز