خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت مخابرات ایران خبر داد:

نوسازی شبکه عامل قطع آنتن همراه اول در برخی نقاط است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:مکالمات موفق همراه اول بالای 90 درصد است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص قطع آنتن دهی همراه اول طی هفته های گذشته در برخی نقاط تهران بیان داشت: عدم آنتن دهی برخی خطوط همراه اول به دلیل نوسازی شبکه برای نصب آنتن های 3G و 4G بوده است.

دکتر زارعیان افزود: توسعه و راه اندازی شبکه موجب اخلال در آنتن دهی در همراه اول شد که در حال تعامل برای حل و فصل این مساله هستیم؛ اما آمار کلی نشان می دهد که مکالمات موفق همراه اول بالای 90 درصد است؛ بنابراین این ایرادات جزئی قابل حل است.

ارائه‌ی قرار داد SLA درجهت افزایش رضایتمندی مشتریان

دکتر زارعیان در خصوص کندی اینترنت شرکت مخابرات و عدم رضایتمندی برخی مشترکان در سرعت اینترنت بیان داشت:  درصدد ارائه‌ی قرار داد SLA (ضمانت‌نامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم؛ البته در بحث تامین پهنای باند این دولت است که باید این نیاز را تامین کند و مصوبه ای در این خصوص تصویب شده است که اگر اجرایی شود و  دولت SLA را در اختیار شرکت مخابرات قرار دهد می توان خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه داد.

وی تاکید کرد: در هفته های گذشته مشکلاتی در حوزه پهنای باند وجود داشت و قطعی صورت گرفته است؛ اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

طلب هزار و 200 میلیارد تومانی شرکت مخابرات از مردم

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در رابطه با بدهی مشترکان به شرکت مخابرات بیان داشت: در بحث بدهی ها باید بگویم که همواره تعامل مالی بین شرکت مخابرات و مشترکان وجود دارد؛ در طول تاریخ شرکت مخابرات از مردم طلب داشته و گاها این قضیه برعکس هم بوده است؛ اما در حال حاضر  این شرکت از مردم هزار و 200 میلیارد تومان ازطلب دارد که همکاران در حال وصول مطالبات هستند؛ اما زمانی که در مقطعی 300 تا 400 میلیارد تومان وصول می شود باز هم بدهی ها افزایش می یابد؛ بنابراین در حوزه ارتباطات این بدهی ها امری طبیعی است؛ البته افرادی هستند که به شرکت مخابرات خدمات می فروشند و اگر پرداخت این شرکت با دیرکرد همراه شود سریعا این مساله را رسانه ای می کنند.

اپراتوری که 17 میلیون سیم کارت دائمی در اختیار مشترکان قرار داد

وی در خصوص خبری مبنی برنظرسنجی مشترکان همراه اول و عدم رضایت اغلب مشترکان از این اپراتور گفت: قطعا این یک نظر سنجی نبود بلکه یک نظر سازی بوده است؛ چراکه وفاداری مشترکان همراه اول ثابت شده است و همراه اول تنها اپراتوری است که 17 میلیون سیم کارت دائمی در اختیار مشترکان قرار داده است؛ برخی دوستان نظرات خود را به عنوان نظرات مردم عنوان می کنند.

 

 

کد خبر : ۳۲۷۲۵۴