خبرگزاری کار ایران

بانک‌قوامین مشتری خدمات پست‌خوزستان

جلسه مشترک پست‌خوزستان و بانک‌قوامین استان با استقبال بانک از خدمات متنوع پستی به گسترش همکاری‌های دو طرفه منجر شد.

به گزارش ایلنا، در راستای مذاکرات صورت گرفته فی‌مابین پست و بانک‌قوامین استان درخصوص همکاری دوجانبه و ارائه خدمات نیابتی بانکی از طریق پست به مشتریان بانک، جلسه مشترک مسئولان اداره‌کل پست استان خوزستان و بانک‌قوامین که در این اداره کل برگزار شد به استقبال بانک قوامین از مجموعه خدمات قابل ارائه پستی به این بانک و انعقاد تفاهم نامه همکاری منجر شد.

در این جلسه که با حضور مدیران کل پست و بانک قوامین خوزستان، معاون امورپستی و مشاور فناوری پست و وب سرویس کدپستی برگزار شد، مهران حموله مدیرکل پست استان خوستان از توانمندی‌های پست در زمینه ارایه خدمات نیابتی و مزایای ارائه خدمات به صورت نیابتی با مزیت خدمات تلفیقی و سه‌بعدی مالی، فیزیکی و الکترونیکی پست برای سازمان‌ها سخن گفت.

حموله از ارائه 400 خدمت نیابتی توسط پست خوزستان و احصای 400 خدمت نیابتی دیگر در سطح دستگاه‌ها که قابلیت ارائه توسط پست دارند خبر داد و افزود: ارائه خدمات تلفیقی به صورت الکترونیکی، مالی و فیزیکی در پست، شبکه گسترده توزیع و تعدد نقاط دسترسی مردم به پست از جمله امتیازات پست در ارائه خدمات نیابتی به مردم و کاهش هزینه‌های مردم، کاهش ترددهای شهری و بین‌شهری، آلودگی‌های زیست‌محیطی و افزایش سلامت‌اداری و بهره‌وری در سازمان‌ها از مهمترین مزایای ارائه نیابتی خدمات توسط پست است و برنامه تجمیع خدمات‌دولتی در پست می‌تواند باعث ایجاد یک مکان واحد برای دریافت تمامی خدمات برای مردم باشد.

مدیرکل پست استان‌خوزستان همچنین با تشریح ویژگی‌های بانک کدپستی و امکانات مناسب قابل بهره‌برداری بانک‌ها از وب‌سرویس کدپستی، بهنگام‌سازی مستمر این بانک و اتصال آن با بانک کدملی بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با ثبت احوال را از مهمترین امتیازات ویژه قابل ارائه در قالب خدمات به بانک‌ها عنوان کرد.

قنبری مدیر سرپرستی بانک‌قوامین خوزستان با اعلام تمایل بهره‌مندی از خدمات پست بر اساس همفکری با بانک های طرف قرارداد با پست و تجربه موفق آنان در این زمینه ،توزیع اخطاریه‌ها و امکان ردیابی آدرس‌های مشتریان، ارسال دعوت‌نامه‌های افتتاح حساب و تایید آدرس مشتریان، ارسال دسته‌چک، تاییدیه آدرس و کدپستی، استعلام اصالت مدارک، خدمات تبلیغاتی، ارسال هدایای مشتریان و مراسلات بین بانکی را از جمله خدمات مورد نیاز این بانک جهت ارائه توسط پست خوزستان در سطح استان بیان کرد.

قنبری همچنین خواستار همکاری دوجانبه و استفاده پست از خدمات این بانک و نصب و استفاده از دستگاه‌های ATM و POS در مکان‌های مورد تایید پست در سطح واحدهای پستی استان شد.

در ادامه این جلسه علوی‌فاضل مشاور فناوری و وب سرویس کدپستی پست با معرفی سامانه به تشریح مزایای استفاده از این سامانه برای بانک‌ها و نحوه بهره‌برداری از آن پرداخت و از سهولت در دسترسی به اطلاعات و انجام تراکنش‌ها، حالت تعاملی ایجاد شده فی‌مابین سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده و بانک‌اطلاعات شناور کدپستی با توجه به تراکنش‌های انجام شده در باجه‌های قبول پست به عنوان مزایای این سرویس پستی نام برد.

در پایان این جلسه ضمن معرفی خدمات پست رسانه و ارائه بسته تبلیغاتی به بانک توسط پست تمبر اختصاصی مسئولان بانک‌قوامین حاضر در جلسه چاپ و به آنان اهدا شد.

کد خبر : ۳۲۸۴۱۵