خبرگزاری کار ایران

آزاد راه‌های تهران-کرج و کرج-قزوین پرترددترین محورها گزارش شدند

کد خبر : ۳۲۸۸۲۸

مرکزمدیریت راههای کشور اعلام کرد، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از بیش از هزار و 600 تردد شمار فعال درمحورهای برون شهری، کل تردد ثبت شده نسبت به روز قبل 10.4 درصد کاهش نشان می دهد.

بر اساس اطلاعیه روز جمعه مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون به استثنای چند محور مسدود و ممنوع، مابقی محورهای برون شهری کشور باز و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

در 24 ساعت گذشته، اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 4چهار الی 5پنج صبح صورت پذیرفته است.

آزاد راه های تهران-کرج، کرج-قزوین و کرج-تهران به ترتیب پرترددترین محورهای برون شهری کشور گزارش شده اند.

محدودیت های ترافیکی

تردد موتور سیکلت روزهای جمعه و شنبه 20 و 21 آذر، از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد وبالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 امروز، جمعه، از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 الی 24:00 روز شنبه، فردا، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 الی 24:00 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13:30 الی 24:00 روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15:00 الی 24:00روز شنبه و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یک طرفه می باشد.

هموطنان برای کسب طلاعت بیشتر می توانند به سایت مرکز مدیریت راه های کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز