خبرگزاری کار ایران

ساندرو محصول جدید و مشترک سایپا و رنو

رنو ساندرو از با کیفیت ترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران است که در رنج قیمتی زیر 50 میلیون عرضه می شود.

به گزارش ایلنا، ساندرو محصول جدید و مشترک سایپا و رنو است که به لحاظ کیفی در شرایط بسیار مناسبی تولید می شود.  این خودرو  به لحاظ فنی و زیبایی، سلایق طیفی زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است و پیش بینی می شود در میان خودروهای در رنج قیمتی زیر 50 میلیون تومان، ساندرو اتومات با استقبال زیادی از طرف مشتریان روبرو شود.

بهره گیری از گیربکس بسیار قدرتمند و قیمت مناسب زیر 50 میلیون تومان، رنو ساندرو را در بین خودروهای ایرانی به عنوان ارزان ترین خودروکیفی اتومات در کشور مطرح کرده است.

رنوساندرو با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و  در دو سطح قیمتی به صورت دنده ای 429000 میلیون تومان و اتوماتیک 489000 میلیون تومان در بازار قابل عرضه است که با این قیمت رنو ساندرو، جزء ارزانترین خودروهای با کیفیت اتوماتیک در ایران محسوب می شود.

تفاوت ساندرو دستی و اتوماتیک این محصول را می توان در آینه های جانبی با قاب همرنگ بدنه، زه جانبی همرنگ بدنه در پایین درها و دستگیره های همرنگ بدنه در مدل اتوماتیک تشخیص داد درحالی که در مدل دستی این قطعات به رنگ مشکی تولید و عرضه شده است.

در مجموع این خودرو، در میان گزینه‌های مشابه بازار بهترین شرایط را داراست و از لحاظ کیفیت، امنیت و استاندرد در سطح بالایی قرار دارد.

   

کد خبر : ۳۲۹۱۱۷