خبرگزاری کار ایران

از سوی خزانه دار کل کشور اعلام شد؛

انتشار 20 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی در آبان و آذر ماه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۶۴

معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور از انتشار بیست هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی (مراحل سوم و چهارم) بصورت الکترونیکی در آبان و آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، سیدرحمت اله اکرمی گفت: علاوه بر انتشار مراحل اول و دوم اسناد خزانه اسلامی به مبلغ بیست هزار میلیارد ریال تا پایان مهرماه سال جاری، مراحل سوم و چهارم انتشار این اسناد به مبلغ بیست هزار میلیارد ریال در آبان و آذر ماه سال جاری به انجام رسید.

وی با بیان اینکه مرحله سوم انتشار اسناد خزانه اسلامی به مبلغ ده هزار میلیارد ریال در نیمه دوم آبان ماه و مرحله چهارم انتشار این اسناد به مبلغ ده هزار میلیارد ریال دیگر، در نیمه اول آذر ماه سالجاری به انجام رسیده است، افزود: هدف از انتشار این اسناد، تسویه بخشی از بدهی های دولت به طلبکاران غیردولتی در اجرای مفاد بند (ط) تبصره (6 ) قانون بودجه سال 1394 می باشد.

اکرمی افزود : این اسناد مربوط به وزارت نیرو بوده و با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

وی یادآور شد: انتشار این اسناد با لحاظ نمودن 20 درصد حفظ قدرت خرید و به عاملیت بانک ملی ایران به صورت الکترونیکی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز