خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع و معادن:

اشتغالزایی در کشور با همت اصناف جهش می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۳۴

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف نقش بی بدیلی در اقتصاد کشور دارند به طوری که هم اکنون با همت اصناف، زمینه اشتغال زایی در کشور جهش قابل توجهی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا رحمانی در جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، از مسئولان اتاق اصناف ایران برای حضور مستمر در جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و افزود: در صورت حضور اتاق اصناف ایران در کمیسیون های صنایع و معادن، تصمیمات این کمیسیون نیز کارشناسی تر خواهد بود و این تصمیمات در صحنه ی اجرا نیز به راحتی عملیاتی می شود.

وی با توجه به گزارش رییس اتاق اصناف ایران از تنگناهای قانونی، بر ضرورت اصلاحیه قانون نظام صنفی نیز تاکید کرد و افزود: اگرچه در زمان تدوین قانون نظام صنفی گمان ما این بود که تمام نظرات اتاق اصناف در قانون اعمال شده است اما اکنون دوستان در باب قانون نظام صنفی ایرادات جدی و بر حقی وارد می کنند و به همین دلیل ضرورت دارد که در مجلس آینده قانون نظام صنفی اصلاح شود.

رحمانی متذکر شد: در دوره فعلی فعالیت اصناف نیازمند وجود و تزریق بازاریاب حرفه ای و تخصصی در شبکه توزیع کشور هستیم.

وی ادامه داد: تولید ملی یک تکلیف دینی و رسالت است اما در عین حال نباید از تولید صادرات محور و صدور انواع کالاها به خارج به ویژه کشورهای همسایه غافل بود و این پتانسیل امروز در اتاق اصناف ایران به خوبی دیده می شود.

وی همچنین از اتاق اصناف خواست نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح قانون نظام صنفی و همچنین در مورد برنامه ششم توسعه طرح و در اختیار نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز