خبرگزاری کار ایران

صبح امروز به وقوع پیوست؛

اجتماع سپرده گذاران مقابل مؤسسه مالی ثامن الحجج

سپرده گذاران خواهان رسیدگی به مشکلات خود هستند چراکه بسیاری از آنها در مراجعه به شعب ثامن الحجج و طلب سپرده خود با پاسخ‌های مبهم مواجه می‌شوند و عملا نمی توانند سپرده خود را تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ صبح امروز تعدادی از سپرده گذاران مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در محل ساختمان مرکزی این مؤسسه برای چندمین بار اجتماع کردند.

این سپرده گذاران چهارشنبه ۲۷ آبان ماه نیز مقابل بانک مرکزی تجمع کرده بودند و یکی از شعارهای تجمع کنندگان این بود که چرا مؤسسه ثامن الحجج پول ما را پس نمی دهد؟!

در این میان ولی اله سیف رییس بانک مرکزی هفته گذشته در حاشیه مراسمی درباره مؤسسه ثامن الحجج و مشکلاتی که برای سپرده‌گذاران این مؤسسه به وجود آمده است، اظهارداشت: این مؤسسه هم‌اکنون با همکاری که بین چند دستگاه از جمله بانک مرکزی وجود دارد، فکر می‌کنیم به تدریج مسائل این موسسه حل خواهد شد و سپرده‌گذاران پس اندازهای خودشان را می‌توانند بگیرند.

اما سپرده گذاران خواهان رسیدگی به مشکلات خود هستند چراکه بسیاری از آنها در مراجعه به شعب ثامن الحجج و طلب سپرده خود با پاسخ‌های مبهم مواجه می‌شوند و عملا نمی توانند سپرده خود را تحویل بگیرند.

کد خبر : ۳۳۱۴۰۷