خبرگزاری کار ایران

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

کارکنان سازمان مالیاتی، بزرگ‌ترین سرمایه نظام مالیاتی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۲۰

کامل تقوی‌نژاد با بیان اینکه کارکنان شریف سازمان امور مالیاتی بزرگ‌ترین سرمایه نظام مالیاتی کشور هستند، گفت: اعتقاد دارم تامین نیازهای کارکنان و تامین زندگی شرافتمندانه و حقوق مکفی همکاران این سازمان قطعا خواهد توانست امور سازمان را سامان دهد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: کارکنان شریف سازمان امور مالیاتی کشور بزرگ‌ترین سرمایه نظام مالیاتی کشور هستند. به گزارش رسانه مالیاتی ایران،  کامل تقوی‌نژاد با بیان اینکه کارکنان شریف سازمان امور مالیاتی بزرگ‌ترین سرمایه نظام مالیاتی کشور هستند، گفت: اعتقاد دارم تامین نیازهای کارکنان و تامین زندگی شرافتمندانه و حقوق مکفی همکاران این سازمان قطعا خواهد توانست امور سازمان را سامان دهد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با ذکر این مطلب که حقوق کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور باید با سایر مراکز دولتی درآمدزا همسان باشد، افزود: تنها خواسته‌ای که با اجازه وزیر محترم اقتصاد در هیات وزیران مطرح کردم بحث رسیدگی به وضعیت حقوق پرسنل سازمان امور مالیاتی و تامین حقوق آنها بوده است.

وی تاکیدکرد: باید مالیات با وضعیت موجود کشور و ظرفیت های اقتصادی دریافت شود ضمن اینکه عدالت در مالیات ستانی باید مورد توجه قرار گیرد. تقوی‌نژاد خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی در امر تشخیص و وصول مالیات‌ها و همچنین توسعه پایه‌های مالیاتی از جمله اهدافی است که با کمک پرسنل خدوم و متخصص سازمان امور مالیاتی کشور باید مورد پیگیری و اجرا قرارگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز