خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و درنیاوران

شرکت پرشیا خودرو 7 دی ماه همزمان با میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در تهران، شعبه نیاوران را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، شرکت پرشیا خودرو 7 دی ماه  همزمان با میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در تهران، شعبه نیاوران راافتتاح کرد.

این نمایندگی با چهره ای مدرن و طراحی هایی بروز که بیانگر جایگاه و محبوبیت این برند آلمانی است قصد دارد تا به همشهریان محترم  آن منطقه خدمات فروش و خدمات پس از فروش مناسب ارائه کند.

همچنین این هفدهمین نمایندگی پرشیا خودرو در ایران است که به گفته مدعوین، بدون شک یکی از لوکس ترین شوروم های تهران است که در دو طبقه فوق لوکس بنا شده و توانمندی این شرکت را در توسعه برند خود ثابت می کند.

 البته با وجود تعداد زیاد وارد کننده خودروهای لوکس ولی این شرکت به واسطه اهداف و ساختار حرفه ای قابل مقایسه با آنها نیست.

01

در این مراسم میهمانان ویژه ای حضور یافتند که عمدتا از مشتریان شرکت هستندو یا از خودروهای لوکس دیگر استفاده می کنند که در افتتاحیه به بررسی و ملاحظه مدلها و امکانات حرفه ای خوردو بی.ام.و  و شرکت پرشیا خودرو پرداختند.

همچنین روز بعد از افتتاحیه نمایندگی نیاوران تهران، نمایندگی مشهد در محل جدید  افتتاح شد و روز پنجشنبه 10 دی ماه در اصفهان نمایندگی پرشیا خودرو افتتاح و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

خبر خوب اینکه مدت زمانیست که در نمایندگی شریعتی پرشیا خودرو سیستم خرید و فروش ب.ام.و های  کارکرده با استانداردهای ویژه شرکت راه اندازی شد که با استقبال خوبی روبرو شده است.

02

کریمی، روابط عمومی پرشیا خودرو به خبرنگار ما گفت: شرکت پرشیا خودرو نزدیک به 3 سال است که  با مدیریت بخش خصوصی فعالیت را شروع کرده و تمامی تلاش شرکت این است که خدمات و محصولاتی که  مشتریان ما درایران از برند ب.ام.و انتظار دارند ،در سریعترین زمان ممکن مهیا کرده و توان و جایگاه این برند ارزشمند را در ایران حفظ و ارتقا دهیم.چرا که وظیفه ما فقط فروش خودرو نیست بلکه بیش از آن پاسخ به انتظارات یک ب.ام.و سوار و ایجاد حسی متفاوت از داشتن یک خودروی برتر است.

 

کد خبر : ۳۳۴۱۵۸