خبرگزاری کار ایران

رئیس کنفدارسیون صنعت دانمارک در گفتگو با ایلنا:

بخش خصوصی دو کشور پایه های توسعه اقتصادی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۱۴۱

توماس استراپ بخش خصوصی دو کشور را پایه های گسترش توسعه روابط دو کشور عنوان کرد.

رئیس کنفدراسیون صنعت دانمارک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص فعالیت های این کفندارسیون گفت: تقریبا 60 درصد از صادرات دانمارک از طریق اعضای این کنفدراسیون صورت می‌گیرد و شرکت‌هایی که عضو این کنفدراسیون هستند در همه زمینه‌ها از جمله کشاورزی، صنعت و انرژی فعالیت دارند.

توماس استراپ در خصوص فعالیت این کشور در زمینه انرژی‌های پاک گفت: قوی‌ترین صنعت ما در زمینه انرژی پاک و سالم است زیرا کشور ما فاقد انرژی‌های فسیلی است پس در نتیجه کارکردن در این حوزه برای ما از اولویت زیادی برخوردار است.

وی افزود: سال گذشته بیشترین میزان صادرات ما در این زمینه بوده است و ما تمایل داریم که همکاری‌های خود را با ایران در تمام حوزه‌ها و خصوصا انرژی های غیرفسیلی گسترش دهیم و تجربیات و تکنولوژی لازم را در اختیار ایران قرار دهیم.

استراپ در خصوص تفاهم‌نامه امضا شده این کنفدراسیون با اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر ما بخواهیم همکاری خود را با ایران گسترش دهیم می‌بایست بخش‌خصوصی را در اولویت قرار دهیم و محور اصلی این توسعه اقتصادی شرکت‌های دانمارکی و ایرانی هستند در همین راستا ما تفاهم‌نامه‌ای با اتاق تهران امضا کردیم که زمینه فعالیت شرکت‌های دانمارکی در ایران مهیا شود و از طرف دیگر شرکتهای ایرانی بتوانند در دانمارک حضور پیدا کنند هر چند این تفاهم نامه یک کاغذ است اما این کاغذ ارزش زیادی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز