خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه رنگرزان پارچه در گفت وگو با ایلنا:

شهرداری بدون هماهنگی با اصناف مجوز برگزاری نمایشگاه صادر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۹۸۳

شهرداری بر چه اساسی مجوز برگزاری نمایشگاه را صادر می کند.قانون تاکید داشته که مجوز برگزاری این نمایشگاه ها باید از سوی اتاق اصناف صادر شود در حالیکه اتاق هیچ خبری از وجود چنین نمایشگاههایی ندارد.

رئیس اتحادیه صباغان و گلزنان پارچه در گفتگو با ایلنا با انتقاد از گسترش دستفروشان گفت: من به این افراد احترام می گذارم و آنها را جزئی از همین جامعه می دانم اما این وسط گناه اصناف چیست که باید مالیات بپردازند، اجاره دارند، پول کارمند و آب و برق می‌دهند و دخل و خرج‌شان نیز متعادل نیست؟

حسن سلیمی افزود: امروز دیگر دستفروشان غیر قابل کنترل شده‌اند و آنها بدون هیچ نگرانی از برخورد عوامل شهرداری و یا نیروی انتظامی اقدام به فعالیت می کنند و از قطارهای مترو و اتوبوس گرفته تا مقابل مراکز تجاری به کار و کسب خود مشغول هستند حتی دیگر اقدام به فروش غذای گرم نیز می کنند.

وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه ها در سطح شهر گفت: امسال چندین نمایشگاه با اسامی و عناوین مختلف برگزار شده به طوری برخی از این نمایشگاه‌ها در مصلی بوده است. سوال ما این است شهرداری بر چه اساسی مجوز برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را صادر می کند؟ قانون تاکید داشته که مجوز برگزاری این  نمایشگاه‌ها باید از سوی اتاق اصناف صادر شود در حالی که اتاق هیچ خبری از وجود چنین نمایشگاه‌هایی ندارد.

رئیس اتحادیه رنگرزان پارچه و صباغان تصریح کرد: درحالی که قائم مقام وزارت صنعت،معدن و تجارت برپایی هرگونه نمایشگاه بهاره را منتفی اعلام کرده اما از همین الان تبلیغات نمایشگاه بهاره در نقاط مختلف شهر آغاز شده و هیچ نهادی یا سازمانی قصد ندارد با آنها برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز