خبرگزاری کار ایران

رئیس کنفدراسیون صنعت جمهوری چک خبر داد:

انعقاد موافقت‌نامه‌ای برای ساخت 250 تراکتور

رئیس کنفدراسیون صنعت جمهوری چک گفت:برخی شرکت‌های مهم چک مانند اشکودا دارای سابقه طولانی در ایران هستند و اکنون نیز موافقت‌نامه‌ای برای ساخت 250 تراکتور با شرکت ایرانی منعقد شده است.

به  گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس کنفدراسیون صنعت جمهوری چک در نشست مشترک اتاق بازرگانی تهران و هیات تجاری با اشاره به اینکه این کنفدراسیون بزرگترین تشکل صنعتی و اقتصادی در این کشور است گفت: بیش از 10 هزار بنگاه صنعتی و اقتصادی و نزدیک به 800هزار فعال اقتصادی عضو این تشکل هستند و در  حال حاضر 28 شاخه اقتصادی در این کنفدراسیون به ثبت رسیده است.

یاروس لاوهانک ویژگی این کنفدراسیون را سه‌جانبه‌گرایی در این تشکل صنعتی عنوان کرد و افزود: در حال  حاضر مکانیزم کارفرما، کارگر و دولت به خوبی در این کنفدراسیون برقرار است.

وی تصریح کرد: برخی شرکت‌های مهم چک مانند اشکودا دارای سابقه طولانی در ایران هستند و اکنون نیز موافقت‌نامه‌ای برای ساخت 250 تراکتور با شرکت ایرانی منعقد شده است.

رئیس کنفدراسیون صنعت جمهوری چک گفت: ما به دنبال آن هستیم تا با فرهنگ مردم ایران آشنا شویم چرا که این آشنایی کمک می‌کند روابط بلندمدتی را پایه‌گذاری کنیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کردکه بتواند توسعه با ایران را به درستی به مقصد برساند.

 

کد خبر : ۳۳۸۹۰۳