خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهریار در گفت‌وگو با ایلنا:

رشد اقتصادی منفی 6.8 درصدی در دولت قبل، فاجعه بود

در دولت قبل رشد اقتصادی کشور به منفی 6.8 درصد رسید و این برای یک کشوری با این امکانات و ثروت خدادای یک فاجعه محسوب می شود.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت امروز اقتصادی کشور گفت: در دولت قبل رشد اقتصادی کشور به منفی 6.8 درصد رسید و این برای یک کشوری با این امکانات و ثروت خدادای یک فاجعه محسوب می شود.

وی با اشاره به برجام گفت: امروز که به برکت خون شهدا و زحمات دولت و دستگاه دیپلماسی برجام به سرانجام رسیده است باید از این فضای پیش آمده استفاده کنیم و نهایت بهره را ببریم زیرا در غیر این صورت آیندگان ما را مقصر خواهند دانست که از این فرصت پیش آمده استفاده نکردیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: پیروزی دستگاه دیپلماسی و توافق ایران با 5 قدرت جهانی چنان برخی از کشورها را خشمگین کرد که از همه توان خود برای ضربه زدن به کشور استفاده کردند که نفت 30 دلاری امروز نیز حاصل همین دشمنی‌ها است.

گروسی با اشاره به همدلی مسولان کشور در به ثمر رسیدن برجام گفت: امروز همه می‌دانند که برجام نتیجه همدلی همه سطوح نظام بوده است پس باید همین همدلی در فضای اقتصادی کشور به وجود بیاید و همه دستگاه‌ها اعم از مجلس و صدا و سیما با همدلی کمک کنند تا اقتصاد کشور از رکود خارج شود.

کد خبر : ۳۳۹۹۷۸