خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی در پاسخ به ایلنا خبر داد :

ادامه اجرای کارت اعتباری در سال‌ آینده

نمی توان زمان دقیقی برای توزیع کارتها اعلام کرد زیرا درخواست دستگاهها از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری می شود و بانک مرکزی تنها تقاضاهایی که در سامانه ازدواج ثبت می شود را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر حکیمی در جمع خبرنگاران درمورد روند اجرای کارت اعتباری اظهار داشت: درخواست دستگاه‌ها به بانک‌ها ارائه شده و بانک‌ها در حال اجرای فرآیند ثبت‌نام هستند با توجه به اینکه این طرح خدمت جدیدی در سیستم بانکی کشور محسوب می شود کندی در اجرای آن امری طبیعی است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا توزیع این کارت ها آغاز نشده است؟ گفت: نمی توان زمان دقیقی برای توزیع کارتها اعلام کرد زیرا درخواست دستگاهها از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری می شود و بانک مرکزی تنها تقاضاهایی که در سامانه ازدواج ثبت می شود را پیگیری می کند.

حکیمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا این طرح سال اینده نیز ادامه خواهد داشت؟ گفت: فرایند ثبت نام تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد ادامه دارد البته تقاضای چندانی از سوی مشمولان برای کارت اعتباری وجود نداشته است و ممکن است گروه های دیگر نیز به این طرح اضافه شوند .

وی گفت: اجرای این طرح تا سقف اعتبار 4 هزار و 200 میلیارد تومان بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۴۳۶۶۶