خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

افزایش تعامل با بخش خصوصی از اولویت های اصلی سازمان صنایع کوچک

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به سهم 92درصدی صنایع کوچک از صنایع کل کشور، افزایش تعامل با بخش خصوصی و ارتقاء جایگاه خوشه های صنعتی در صنعت را از جمله اولویت های سازمان عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات و شکایات مردمی تسریع می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و بین الملل، مهندس علی یزدانی درجمع مدیران و کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، ارتقاء جایگاه بنگاه های خرد و کوچک و تکمیل زیرساخت های شهرکها و نواحی صنعتی را از ماموریت های اصلی سازمان عنوان کرد و گفت: باید در جهت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و رسیدگی به مشکلات  صنعتگران گام های موثرتری برداشته شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های انجام شده، رسیدگی شکایات مردمی را از برنامه های اصلی سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان و همچنین شکایات آن ها بازرس ویژه ای منصوب خواهد شد.

مهندس یزدانی بهبود وضعیت رفاهی کارکنان را از دیگر برنامه های سازمان برشمرد و گفت: سعی بر این است تا از تمام توان کارکنان به نحو مطلوب استفاده شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اینکه پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی همه کارکنان هستیم، در پایان خاطرنشان کرد: از پیشنهادهای سازنده استقبال و تقدیر کرده وفضا را برای جهش سازمان فراهم می کنیم.

کد خبر : ۳۴۳۶۶۸