خبرگزاری کار ایران

محمدرضا بادامچی:

در دوران پساتحریم، اشتغال باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد

مسلما شرایط اقتصادی رو به بهبود است و از سرگیری ارتباطات بین المللی تغییرات اساسی را به دنبال دارد و تحولات اقتصادی پسابرجام را باید جدی گرفت.

محمدرضا بادامچی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت اقتصادی پسا برجام گفت: مسلما شرایط اقتصادی رو به بهبود است و از سرگیری ارتباطات بین المللی تغییرات اساسی را به دنبال دارد و تحولات اقتصادی پسابرجام را باید جدی گرفت.

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه هم اکنون قراردادهای خوبی در حوزه صنعت ، نفت ، گاز و ناوگان حمل و نقل هوایی و ریلی با کشورهای مختلف به امضاء رسیده است افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت واحدهای تولیدی در بخش‌های گوناگون خواهیم بود اما نکته‌ حائز اهمیت است این است که کارشناسان به موضوع ورود فناوری های نوین توجه بیشتری داشته باشند.

این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به میزان بیکاری جوانان در کشور ادامه داد: ضرورت دارد در شرایط کنونی توجه به موضوع اشتغال در اولویت برنامه‌های دولت باشد تا با پرورش نیروهای کارآمد بتوانیم مشکلات اساسی کشور را برطرف کنیم.

بادامچی در خاتمه گفت: در صورتی که نرخ بیکاری به صورت واقعی کاسته شود و دولت در حل مشکلات اقتصادی و بویژه خروج از رکود اقدام اساسی کند نگرانی‌ها در خصوص وضعیت اقتصادی کنونی نیز برطرف خواهد شد.

کد خبر : ۳۴۵۳۶۷