خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک توسعه صادرات:

خدمات ارزی، مهم‌ترین کارکرد بانک توسعه صادرات است

همان گونه که روابط با کشورهای دیگر را برقرار کردیم، نیازمند گسترش روابط با مشتریان خود هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صالح‌آبادی در مراسم رونمایی از سامانه باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات با اشاره به شرایط جدید پساتحریم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه دولت و مسئولین کشور بوده صادرات غیرنفتی است که افزایش آن بر هیچ کس پوشیده نیست. اتکای به نفت باید کم شود تا بتوانیم به رسالت خود در زمینه افزایش صادرات غیرنفتی دست یابیم.

وی با اشاره به تعداد نیروهای این بانک در سال 86 گفت: در این سال تعداد پرسنل 800 نفر بود که پس از آن 300 نفر نیروی جدید استخدام شدند و حجم کار بانک در این سال بسیار بالا بود که آن هم به دلیل خدمات ارزی بانک بوده است و مشتریان این بانک خدمات ارزی آن را به عنوان مهم‌ترین کارکرد بانک توسعه صادرات می‌شناسد این در حالی است که در سال‌هایی که میزان ارز محدود شد امکان خدمات نیز کم شده بود اما امروز بارفع تحریم ها وضع سرمایه بانک بهتر از سال 86 شده و امکان ارائه خدمات ارزی در بانک فراهم و اوضاع به شرایط قبل بازگشته است.

صالح آبادی در ادامه با بیان اینکه ارتباط با مشتریان بسیار حائز اهمیت است گفت: همان گونه که روابط با کشورهای دیگر را برقرار کردیم نیازمند گسترش روابط با مشتریان خود هستیم.

وی افزود: مشتری‌مداری باعث معنادار شدن کار بانک می‌شود و ما باید به دنبال افزایش رضایتمندی و جذب مشتریان خود باشیم.

وی در خاتمه با اشاره به سامانه بانک مشتریان گفت: تا پایان سال بانکداری شرکتی نیز راه‌اندازی خواهد شد و ما امیدواریم روزی فرا برسد که درآمدهای ارزی کشور تنها از طریق  صادرات غیر نفتی فراهم شود و اتکا به نفت از بین برود.

در ادامه حبیب احمدی مدیر شعب بانک توسعه صادرات و طراح سایت سامانه باشگاه مشتریان این بانک گفت: بانک توسعه صادرات بانکی تخصصی است و مشتریان خاصی دارد که عمدتاً از صادرکنندگان و بازرگانان هستند.

وی افزود: شناسایی نیاز مشتریان و شناخت آنها می‌تواند در ارائه خدمات موثر باشد.

احمدی با اشاره به خدمات باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات افزود: استفاده از تخفیفات ویژه، دوره‌های آموزشی، کاهش نرخ سود بانکی و کاهش کارمزدها همچنین برگزاری کمپین‌ها از امتیازات ویژه این باشگاه است که براساس رتبه‌بندی مشتریان به آنها اعطا می‌شود.

کد خبر : ۳۴۵۷۳۴