خبرگزاری کار ایران

بنیانگذار جشنواره نرم‌افزارهای موبایل خبر داد:

فعالیت 73 گروه وب و 12 گروه نرم افزازی موبایل

بنیانگذار جشنواره نرم‌افزارهای موبایل گفت: این جشنواره بزرگترین رویداد در زمینه اپلیکیشن‌های تلفن همراه در ایران محسوب می‌شود و هر ساله هزاران اپلیکیشن فارسی برای کسب عنوان بهترین اپلیکیشن در این رقابت ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میلاد احرام‌پوش بنیانگذار جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در نشست خبری بیان داشت: جشنواره وب در سال 87 برای اولین بار در ایران برگزار شد این جشنواره هر ساله از میان سایت‌های فعال در تمامی حوزه‌های وب و در گروه‌های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‌کند.

وی افزود: این جشنواره پس از چندین سال برگزاری به کانون کارآفرینی ایران برگزار شد و در حال حاضر توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی برگزار می‌شود.

احرام‌پوش با اشاره به اینکه برگزار کنندگان این جشنواره تصمیم‌گرفته‌اند دو جشنواره وب ایران و جشنواره اپلیکیشن‌‌های موبایل را از سال 92 به منظور هم‌افزایی بیشتر با هم ادغام کنند افزود: به همین خاطر امسال همزمان با هشتمین دوره برگزاری جشنواره تصمیم بریکپارچه‌سازی دایرکتوری‌های جشنواره وب ایران و نرم‌افزارهای موبایل ایران گرفته شد همچنین داوری جشنواره در این دوره دچار تغییرات اساسی شده است و کلیه مدیران وب‌سایت‌های شرکت‌کننده می‌توانند به عنوان داور به سایت‌های دیگر و سایت خود رای دهند.

گفتنی است در ادامه این برنامه محسن براتی یکی دیگر از بنیانگذاران جشنواره موبایل ایران بیان داشت: هشتمین دوره این رویداد بزرگ فضای مجازی شامل 4 شاخه اصلی و 73 گروه وب و 12 گروه نرم‌افزاری موبایل خواهد بود ویکی از سیاست‌های بنیانگذاران جشنواره وب وموبایل ایران استفاده از ظرفیت‌های مختلف این حوزه است.

وی افزود: انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی مجوز خود را از وزارت کار دریافت کرده است و از مهمترین کارهای آن پیگیری و رفع مشکلات موجود و رسیدگی به امور صنفی کسب و کارهای اینترنتی و حل اختلاف کاربران با کسب و کارهای اینترنتی است.

براتی در پایان از چهارمین کنفرانس وب و موبایل ایران همزمان با برگزاری اختتامیه هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و کنفرسیوم کسب و کار اینترنتی در اسفندماه خبر داد و گفت: این کنفرانس دو روزه شامل سخنرانی و میزگردهای مباحثه با حضور کارآفرینان موفق است.

 

 

کد خبر : ۳۴۷۶۶۱