خبرگزاری کار ایران

نسل جدید سایت‌های سفارش اینترنتی غذا در ایران

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۸۷

با رشد اینترنت در ایران، شیوه‌های خرید مردم نیز در حال تغییر است.

با رشد اینترنت در ایران، شیوه‌های خرید مردم نیز در حال تغییر است. حتما سرعت رشد سایت‌های سفارش آنلاین غذا را در ایران دیده‌اید، این روزها روندهای جدید هم از راه می رسند. امروز به لطف اینترنت می‌توانید به یک فودکورت آنلاین سر بزنید و هر نوع غذایی را که دوست دارید سفارش دهید.

فودکورت (Food Court) یا تالار غذا، فضایی مشترک از رستوران‌ها و کافه‌ها در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و دیگر مراکز بزرگ است که در آنها انواع غذاهای سنتی و فست فود همه در زیر یک سقف فروخته می‌شود و مزیت آنها سیر در دنیای انواع غذاها و انتخاب سریع غذای مورد نظر است.

اما برای کسانی که سعی می کنند از ترافیک دور بمانند، ساده‌ترین راه، استفاده از اینترنت و تکنولوژی است و به همین دلیل چندین سایت سفارش اینترنتی غذابرای این امر راه اندازی شده‌اند، اما نسل بعدی این سایت‌ها یا همان فودکورت‌های آنلاین نیز هم‌اینک در دسترسند.

سایت سفارش آنلاین غذای ریحونرا می‌توان یک نمونه فودکورت آنلاین دانست، چراکه بازدیدکننده می‌تواند مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های هر منطقه را با منوی عکس‌دار آنها ببیند و غذای مورد علاقه خود را انتخاب کند.

سهیل علوی، یکی از بنیانگذاران ریحون دات کام در این زمینه می‌گوید: «سایت ریحون هم یک سایت سفارش اینترنتی غذا است، با این تفاوت که شما در آن می‌توانید غذای خودتان را با استفاده از منوی عکس‌دار غذاها که به طور اختصاصی عکاسی شده، انتخاب کنید؛ چیزی که آن را یک «فودکورت آنلاین» نامگذاری کرده‌ایم.»

در ریحون هم‌اینک صدها رستوران باکیفیت ایران عضو هستند که بازدید از آن فضایی شبیه یک فودکورت واقعی را تداعی می‌کند.

هنوز هم هستند کسانی که دوست دارند غذای مورد علاقه خود را در منوی یک رستوران جستجو کنند و یا به صورت تلفنی سفارش دهند، ولی با رشد اینترنت و آسانی خرید و به لطف فودکورت‌های آنلاینی همچون ریحون، این روندها در حال تغییر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز