خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی تره بار:

میوه‌های قاچاق توسط نیروی انتظامی جمع آوری شد

نایب رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: اتحادیه صنف بارفروشان تنها کار ی که می تواند برای مبارزه با قاچاق میوه به کشور انجام دهد؛ ارسال اطلاعیه به حجره ها مبنی بر به فروش نرساندن این اجناس است؛ اما چاره کار این نیست.

علیرضا شیرین کار-نایب رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار-در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پخش وسیع میوه‌های قاچاق در میادین میوه و تره بار بیان داشت: با دخالت نیروی انتظامی حجم وسیعی از این محصولات از میادین میوه و تره بار جمع آوری شد؛ اما این کار چاره مبارزه در برابر قاچاق میوه نیست و نیاز به حمایت ارگان‌های مختلف دارد.

وی افزود: از نیروی انتظامی به خاطر این کار تشکر می‌کنم؛ اما مسئولیت اصلی را سازمان مبارزه با قاچاق کالا وارز بر عهده دارد که این مسئولیت جلوگیری از ورود میوه آن هم با حجم وسیع به کشور است.

نایب رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره باربا تاکید بر اینکه این اتحادیه تنها با انتشار اطلاعیه قادر است مانع از فروش این محصولات در میادین میوه و تره بار شود، افزود: حجم وسیعی از میوه قاچاق از مرز رد شده است و سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پیگیری این مساله مانع از ادامه این قبیل اقدامات خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۴۸۰۱۷