خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا :

افزایش مالیات متوجه مودیان جدید مالیاتی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۱۳۳

افزایش مالیات متوجه کسانی که تاکنون مالیات می کردند نیست بلکه برای کسانی است که تاکنون از پرداخت مالیات خودداری می کردند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا در خصوص افزایش مالیات در بودجه سال آینده مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات رابطه مستقیمی با رونق دارد و رونق احتیاج به یک سلسله تسهیلات و تامین مالی و رفع مسائل تحریمی ربط دارد.

ابوذر ندیمی اظهار داشت: دولت خوشبینانه به این موضوع نگاه کرده ولی این صحبت نافی در دسترس نبودن اهداف اقتصادی دولت نیست. اصلاح موادی از قانون مالیاتی در چند ماه گذشته در راستای همین موضوع بود اما ما باید اقتصادی کشور را اداره کنیم.

ندیمی ادامه داد: اگر ما قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یا قانون مالیاتی و رد گیری مودیان مالیاتی  را درست اجرا نکنیم موفق نمی‌شویم. پس راه برای رسیدن به آن رونقی که مد نظر دولت است وجود دارد به شرطی که این عوامل رعایت شود و ابزار ها وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: افزایش مالیات متوجه کسانی که تاکنون مالیات پرداخت می‌کردند نیست بلکه برای کسانی است که تاکنون از پرداخت مالیات خودداری می کردند. ما در قانون جدید سامانه ها را تغییر دادیم و قوانین سختگیرانه تری در زمینه نقل و انتقالات مالی اتخاذ کردیم ضمن آنکه در خصوص واردات و جلوگیری از قاچاق کالا تبصره های جدیدی گذاشته ایم در خصوص سند سازی نیز راهکار هایی دیده شده که میزان اینگونه تخلفات پایین بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز